Lastige klanten

Omgaan met lastige klanten

Profiteer van onze ervaringen

Nooit meer last van lastige klanten

Voor wie?

Iedereen die in zijn werk te maken krijgt met mondige klanten. Receptionistes, baliemedewerkers, kelners, winkelpersoneel, spoedmedewerkers, managers, parkeerwachters, ...

Wat leer je?

Waarom mensen zo raar doen en hoe je daar best op reageert. Inzicht in de soorten lastige klanten en welke strategie bij elk het beste werkt. En vooral hoe je jezelf niet gek maakt.

Waar&wanneer?

Deze training is gratis voor iedereen die in de Horeca werkt. Aanmelden kan hier. 

Anderen kunnen deze training in-house laten doorgaan.

De training duurt twee dagen met een week tussen de dagen om het geleerde in de praktijk te toetsen.

Hoe?

Elke training heeft een minimale hoeveelheid theorie en maximale praktijk. Ervaren is belangerijker dan weten.

Neem contact met ons op en we houden de training op een locatie en dag naar keuze. Trainingen worden altijd afgestemd op de actuele problemen van uw organisatie.

Ervaren is belangrijker dan weten


Daarom wordt deze training in twee dagen gehouden. De week er tussen toetsen de deelnemers hun nieuwe kennis in de praktijjk.


De tweede dag worden alle ervaringen meegenomen en opgelost met een acteur of actrice (halve dag).


De cursisten worden aan het denken gezet, zodat de kennis (vaak onbewust) wordt onthouden en toegepast.


Het cursusboek is na afloop eigenlijk overbodig geworden.


Door onze 20 jaar ervaring met deze cursus garanderen we minimaal een halvering van het aantal lastige klanten.

.

We hadden dit veel eerder moeten doen. Onze sector is service gericht en nu hebben we een voorsprong op onze collega's.


VanderValk

WAT UW VOORGANGERS ZEGGEN

Aurora training

We luisteren naar wat u te zeggen heeft.

Neem gerust contact met ons op.

+32 485 259 428